Pogoji poslovanja

Z uporabo spletnega mesta obiskovalec sprejema te splošne pogoje in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi strinja.

Lastništvo spletne trgovine carovnije-narave.si

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije.

ČAROVNIJE NARAVE izdelava naravne kozmetike Simona Večko s.p.
Stari trg 65
2380 Slovenj Gradec

Matična številka: 8013756000
Davčna številka: 19696396

Pridobljeni certifikati

Strokovna komisija sekcije za domačo in umetnostno obrt na Obrtno- podjetniški zbornici Slovenije je uvrstila naravna mila Čarovnije narave med izdelke domače obrti. Vsa mila nosijo certifikat rokodelstva Slovenije na osnovi odločbe 7532-07/12 Certifikat je potrditev pristnosti in kakovosti izdelkov.

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

Registracija uporabnika

Za nakupovanje v spletni trgovini ni potrebna registracija, je pa mogoča. Obiskovalec se lahko registrira kot uporabnik spletišča tako, da izpolni registrski obrazec in si ustvari svoj uporabniški profil. Z registracijo pridobi uporabnik pravico do uporabe spletne trgovine carovnije-narave.si ter storitev in ugodnosti, ki jih ta nudi.

Postopek naročila

Prvi korak – prodajna košarica

Potrošnik lahko med brskanjem po spletni trgovini artikle poljubno dodaja v tako imenovano košarico, do katere lahko dostopa v vsakem trenutku.

V košarici je razviden nabor in količina artiklov s pripadajočimi cenami.

Količino artiklov lahko potrošnik v košarici poljubno spreminja, po vsaki takšni spremembi pa je potrebno klikniti na gumb Posodobi košarico, s čimer potrošnik ažurira vsebino košarice s pripadajočimi cenami in končnim zneskom z morebitnimi stroški poštnine.

V kolikor ima potrošnik promocijsko kodo kupona, jo lahko vnese v za to namenjeno polje in klikne na gumb Uporabi kupon, s čimer se bodo aktivirali popusti, oziroma druge ugodnosti.

S klikom na gumb Nadaljuj na blagajno potrošnik preide k naslednjemu koraku izvedbe naročila.

Drugi korak – zaključek nakupa

Na blagajni ob zaključku nakupa potrošnik izpolni zahtevane podatke o plačniku, izbere način plačila, označi, da se strinja s splošnimi pogoji poslovanja in še enkrat preveri točnost informacij. Izpisana je celotna vsebina naročila, vključno s količino in ceno.

V primeru, da si na tem mestu premisli o nakupu, oziroma ni zadovoljen z vsebino košarice, mora prekiniti postopek in ponovno odklikati v spletno trgovino, oziroma v prodajno košarico, kjer lahko opravi želene spremembe.

V nasprotnem primeru, ko želi potrošnik nakup zaključiti, pa na blagajni to stori s klikom na gumb Zaključi nakup. S tem dejanjem je naročilo oddano! Na tem mestu se potrošniku še enkrat izpišejo vsi podatki o opravljenem naročilu, obvestilo z enakimi podatki pa prejme tudi na elektronski naslov.

Potrošniku je omogočen preklic naročila do odpreme izdelkov. V primeru, da želi potrošnik preklicati naročilo, lahko to vedno stori v roku ene ure po oddanem naročilu, oziroma ima časa več, če pošiljka še ni bila odpremljena. Preklic naročila po odpremi ali plačilu ni več mogoč. Preklic opravi po elektronski pošti.

Točnost podatkov

Upravljavec ne prevzema odgovornosti za verodostojnost, točnost in ažurnost osebnih podatkov in kontaktnih podatkov, ki jih posreduje uporabnik. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za točnost in ažurnost vseh posredovanih podatkov.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Za morebitne dodatne informacije smo vam ves čas na voljo na info@carovnije-narave.si ali do 16h na telefonu +386 51 424 017, kjer vam bomo z veseljem pomagali odgovoriti na zastavljena vprašanja, predloge in želje.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila, ki so jasno razvidni ob posameznih nakupih in se lahko spreminjajo glede na posamezen izdelek:

  • z nakazilom na račun upravitelja (po ponudbi / predračunu)
  • po povzetju

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dosegljiva na sedežu podjetja (osebni prevzem ali dostava po pošti).

Kupec lahko pridobi kupoprodajno pogodbo (naročilo) na naslednji način:

  • pošlje zahtevek po elektronski pošti na sedež družbe info@carovnije-narave.si
  • pokliče na sedež družbe +386 51 424 017
  • preko kontaktnega obrazca v spletni trgovini

Kupec lahko pridobi kupoprodajno pogodbo (naročilo) v naslednjih jezikih:

  • v slovenščini (velja za kupce iz območja Republike Slovenije)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil kupoprodajno pogodbo (naročilo) v roku 48 ur od prejema naročnikovega zahtevka v zgoraj naštetih načinih.

Cene

Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje ČAROVNIJE NARAVE izdelava naravne kozmetike Simona Večko s.p. ni davčni zavezanec. Dodatni stroški DDV ne bodo zaračunani.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje ČAROVNIJE NARAVE izdelava naravne kozmetike Simona Večko s.p., +386 51 424 017, info@carovnije-narave.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec, ki se nahaja na sledeči povezavi: http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915#

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil lahko zadržimo do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja tudi iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Stvarno napako lahko uveljavljate v roku dveh let od nakupa, v kolikor se je na izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oziroma ta napaka ni posledica vašega dejanja.

Če na kupljenem artiklu potrošnik ugotovi stvarno napako, lahko v roku 2 mesecev od dneva, ko je napako odkril, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot 2 leti, pri prodajalcu uveljavlja enega izmed naslednjih zahtevkov, ki ga potrošnik izbere sam:

  • odprava napake ali
  • zamenjava blaga ali
  • vračilo plačanega zneska.

Kdaj gre za stvarno napako?

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda (vračilo na lastne stroške) v zakonsko določenem roku. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Dostava in vračilo

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku (odprema pošiljke najkasneje naslednji delovni dan po prejemu naročila), razen če pride do nepredvidljivih dogodkov, na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev …).

Artikla ni mogoče prevzeti osebno. Plačnik dostave in vračila je kupec (naročnik). V kolikor brezplačna poštnina ni na voljo, je cenik dostave naveden med samim naročilom artikla. Stroške dostave in vračila artiklov v primeru pravice, ki jo ima potrošnik po zakonu o varstvu potrošnikov za sklepanje pogodb na daljavo, krije kupec.

Ponudnik si pridržuje pravico do izbire dostavne službe.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Varnost nakupa prek spletne trgovine

Upravitelj spletne trgovine uporablja ustrezna tehnološka in programska orodja za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ČAROVNIJE NARAVE izdelava naravne kozmetike Simona Večko s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

ČAROVNIJE NARAVE izdelava naravne kozmetike Simona Večko s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Končna določila

Uporabnik ob registraciji oz. nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine Čarovnije narave in da se z njimi strinja.

Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 19. 10. 2017

Želimo vam uspešno nakupovanje in brskanje po izdelkih spletne trgovine.

Simona Večko

 

Z uporabo spletnega mesta obiskovalec sprejema te splošne pogoje in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi strinja.